Kaynaklarınızın etkin kullanılması sonucunda TİGER PLUS, Pazar ihtiyaçlarına daha hızlı yanıt vermenizi sağlayarak, maliyetlerinizi kontrol altına alarak işletmenizi rekabette ön sıralara taşıyacaktır.



TİGER PLUS rekabetçi firmalar için ERP kavramını yeniden yorumlayarak farklı bir açılım sağlıyor. Günümüzde verimlilik ve şirket içi süreçerin etkin yönetimi büyük önem taşımaktadır. İşletmelerin verimlilik için, sadece kendi süreçlerini değil, tedarikçi ve müşterileri ile aralarındaki süreci de en iyi şekilde yönetmeleri gerekiyor. TİGER PLUS zengin özelliklerinin yanısıra, değişen ihtiyaçlara kolaylıkla uyum sağlayan esnek bir yapıya sahiptir. Aynı zamanda, uygun sahip olma koşulları ile tüm sektörlerde satış, dağıtım, hizmet konusunda faaliyet gösteren firma ve holdinglere çözüm sunmaktadır.
Daha Yalın ve Hızlı Süreçler


İşinizi bir bakışta analiz edin fırsatları kaçırmayın!
"Yönetici Konsolu" sunduğu özet bilgiler ile tepki ve karar sürecinizi kısaltır. İhtiyaçlarınıza göre özelleştireceğiniz göstergeler ile şirketinizin anlık durumunu takip edebilirsiniz. Örneğin; en çok satış yaptığınız ürün ve müşterileri izler, stok ve alacak devir hızını takip eder, kasa ve banka durumunu kontrol edebilirsiniz. Yönetici konsolu ile kesin bilgiyi sürekli izleyerek riskleri minimize edip kontrol altına alabilirsiniz.
İşletmeleri Liderliğe Taşıyan Güç:
Uygulama yazılımları pazarının lideri Logo Business Solutions'dan geleceğin liderlerine özel!
Dünyanın 30'dan fazla ülkesine yazılım ihracatı gerçekleştiren, Türkiye'de 170 bin firmada 1 milyonun üzerinde kullanıcı ile "Türkiye uygulama yazılımları lideri" Logo Business Solutions'dan işletmeleri liderliğe taşıyan, uluslararası standartlara ve Türkiye koşullarına en uygun ERP Yazılımı: TİGER PLUS
Rekabet Avantajınız
İşletmelerin kurumsal ve operasyonel stratejilerini destekleyen,
İşletme ile tam uyum sağlayan,
İç ve dış pazarda rekabet üstünlüğü getiren,
Büyüme sürecini tam olarak destekleyen, bir ERP çözümüdür.




Size özel ekranlar ile hayatınız kolaylaşacak!
Arayüz uyarlama özellikleri sayesinde iş yapış tarzınıza uyum sağlayan, kullanıcı bazında işletmenize özel ekranları programlama dili bilmeden kolayca tasarlayabilirsiniz. Kartlara yeni alanlar ekleyebilir, bu alanlarla listelerde arama yapabilirsiniz. TIGER PLUS'da her kullanıcıya farklı temalar ile zevkli ERP ekranları sunulurken, sihirbazlar yardımı ile eksiksiz bilgi girişi yapılabilmektedir. Otomatik kaıt ekleme özelliği ise, sık yapılan işlemlerde hızınıza hız katacaktır. Örneğin; gün içerisinde yüzlerce fatura kesen bir kullanıcı, farklı ekranlar arasında dolaşmadan, tek pencerede tüm işlemleri yapabilir.

Projelerinizi yakından takip ederek verimliliğinizi artırın!
"Proje Takibi" ile teklif aşamasından başlayarak, proje kapsamında oluşan tüm işlem ve maliyetlerinizi bir plan dahilinde kolayca izleyebilirsiniz. Detaylı analizler projede size tam kontrol sağlayacaktır.
İş akışı ve süreçlerin onay ve kontrolünü elektronik ortamda gerçekleştirerek, evrak ve telefon trafiğini ortadan kaldırabilirsiniz. TIGER PLUS, bilgi ve işlemlerin tanımlanmış kurallar çerçevesinde, kullanıcılar arasında kolayca dolaşımını gerçekleştirir. Akış ve onay sisteminin tam veya parçalı olarak otomasyonu ile veri akışına müdahale etmeden, firma içi işlemlerin esnek bir şekilde kontrolünü sağlar. İşlerin hatalı ya da eksik yapılması durumunda kullanıcılara uyarı gitmesi, e-posta gönderimi vb. gibi pek çok işlemi "İş Akışı" ile gerçekleştirebilirsiniz.
Evraklardan kurtulun işlem maliyetlerinizi azaltın!
Sık yaptığınız işlemleri ve raporları belli bir takvime bağlayarak, istediğiniz zaman otomatik çalıştırılmasını sağlayabilirsiniz. TIGER PLUS, yapılması gereken işleri size hatırlatacak, tamamlandığında ise ilgili bilgiyi sorumlulara mesajla iletecektir. Bu şekilde operasyonel yükünüz azalacak, zamandan kazanarak farklı işlere yöneleceksiniz.
Siz stratejik işlere zaman ayırın
                             gerisini biz yapalım
Geniş Modüler Yapı ve Zengin Fonksiyon Seçenekler


TIGER PLUS, işletmelerin tüm ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş, entegre çalışan modüllerden oluşan bir ERP çözümüdür. Tam entegrasyon sayesinde, sisteme bilginin bir kere girilmesiyle, kullancıların yetkileri dahilinde güncel bilgiye doğrudan ulaşması sağlanır. Girilen bu bilgilerin, limitlere uygunluğu kontrol edilerek güncellemeler otomatik yapılır. Modüler ve entegre yapı ile bölümler ve süreçler arası "ortak bir dil" oluşarak iletişim yükünün azalması sağlanır.
Satın Alma Teklif Yönetimi
Tedarikçilerinizi yönetin, alırken kazanın!
"Satın Alma Teklif Yönetimi", tedarikçi firmalardan aldığınız teklifleri değerlendirme ve uygun tekliflere ait sözleşmeleri alternatifleri ile izleme olanağı sağlar. Farklı tedarikçilerin verdiği fiyat, indirim ve ödeme koşullarının takibi, size satın alma kararında destek olur. Ayrıca TIGER PLUS, bu fiyat ve indirimleringeçerlilik sürelerini ve ilgili maliyetleri izlemenizi kolaylaştırır. Sürecin standart hale gelmesi, onay mekanizmaları ve evrak akışının elektronik ortama taşınması zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.

En karlı tedarik yöntemini belirleyin!
"Talep Yönetimi", şirket içi talepleri ve siparişleri karşılarken gerekli planlamayı yaparak tedarik yöntemini belirlemenizi sağlar. İşletme içi veya müşteri siparişi ile ilgili ihtiyaç duyduğunuz malzemelerin ihtiyaç miktarları, ne zaman gerektiği ve ne şekilde karşılanacağı gibi bilgiler ilgili birimlere kolaylıkla iletilir. Onaylanan talepleri temin etmek için karşılama süreçleri (satın alma veya ambar transferleri) otomatik olarak başlatılır.
Sabit Kıymetler
"Duran Varlık Yönetimi" ile mevzuatsal gereksinimlerin yanı sıra satın alma işlemi, sabit kıymetin personele zimmetlenmesi, elden çıkarılması gibi süreçlerin de yönetimsel otomasyonunu sağlarsınız. Çift tablo desteği ile yerel ve yurtdışı vergi mevzuatına göre amortisman hesaplamalarını yapabilirsiniz. Yüklenilen maliyetler, KDV hesaplamaları, dövizli işlemler ve sabit kıymetlerin şirket içi dolaşımı gibi işlemleri kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
Stok operasyon kalitenizi artırıp, envanter maliyetlerinizi düşürün!.
"Malzeme Yönetimi" ile stok hedef ve politikalarınızı oluşturup, takip edebilirsiniz. Anlık stoklarınızı, stok değer ve seviyelerinizi izleyebilir, envanter maliyetlerinizi kontrol edebilirsiniz. Geniş ürün yelpazesi ile çalışıyorsanız (konfeksiyon, ayakkabı, cep telefonu vb.), malzemeleri sınıflandırarak seviyelendirilmiş bir hiyerarşi dahilinde kolayca takip edebilirsiniz. Matris arabirimi sayesinde, aynı türdeki malzemeleri farklı özellikleri ile izler, binlerce malzemeyi ilgilendiren herhangi bir değişikliği sadece bir tanımı değiştirerek güncelleyebilirsiniz. "Farklı Birimlerle İzleme" ile malzemeleri sınırsız sayıda birimle takip edebilirsiniz. "Dinamik Birim" özelliği ile alımı yapılmış malzemelerin satışını farklı birimlerle gerçekleştirebilirsiniz.
Malzemeler, farklı birimler üzerinden hesaplanabilen oran ve miktarda kullanılabilir. Birimler arası "Çevrim Katsayıları" ile tek bir birim üzerinden raporlama yapabilirsiniz. "Boyut Tanımları" ise; malzeme veya stoklandıkları kutuların (alan, hacim gibi boyut bilgileri ile) ambar yerleşiminde ve lojistik yönetiminde kolaylık sağlamaktadır. Örneğin; kamyon yüklemelerinde optimal yerleşimin hesaplanması sağlanır.
Etkin satın alma süreç yönetimi ile doğru ürün, doğru fiyat, doğru zamanlama.
"Satın Alma", taleplerin oluşturulmasından siparişlerin kaydına, malın teslim alınmasında fatura girişine kadar tüm aşamaları kapsayan tümleşik bir bilgi sistemdir.

Bir sipariş kaydı sisteme girildiğinde, bu bilgi daha sonraki mal giriş ve fatura kaydı işlemlerinde kullanılarak, veri girişinin tekrarı önlenir. Sipariş-İrsaliye-Fatura eşleştirmesi otomatik olarak gerçekleşir. Süreç odaklı tasarım ile satın alma işlemlerinizi; alım ve satış siparişleri, mal girişleri ve ödemeler gibi güncel bilgilere erişerek etkin ve verimli bir şekilde yürütebilirsiniz.
Etkin Satın Alma Süreç Yönetimi
"Satış ve Dağıtım Yönetimi", sipariş ve teslimat için gerekli evrakların oluşturulmasından, zamanında teslimat yapılmasına kadar tüm satış sürecinin yönetimini sağlar. Süreç odaklı bu tasarım, satış ve dağıtım işlemlerinde kullanım kolaylığı ve işlem hızı kazandırır. Stok, sipariş, irsaliye ve müşteri borç bilgilerinin güncel olarak takibi ile operasyonlarınızı daha verimli bir şekilde yönetebilirsiniz. Dövizli fatura kesimi, ödemelerin döviz ile takibi ve müşteri yazışma diline bağlı olarak farklı dilde fatura basımı özellikle yurtdışı ile çalışan işletmelerin operasyonlarını kolaylaştırır. Etkin bir satış ve dağıtım süreci ile operasyonlarınızı doğru ve zamanında yürüterek müşterilerinize verdiğiniz hizmetleri iyileştirebilir, artan müşteri memnuniyeti ile rekabet avantajı kazanabilirsiniz.
Rekabetçi Fiyatlandıma
Plasiyer bazında satış hedeflerini belirleme ve satış performans ölçümü, dağıtım sektöründeki işletmelerin satış operasyonlarını daha iyi yönetmelerini sağlar. Satış hedefleri vererek plasiyerlerin bu hedeflere ulaşma performansını ölçebilir, rota tanımlayarak etkin bir dağıtım planı oluşturabilirsiniz. Plasiyer performans ölçümü ve satış rota karlılığı gibi çeşitli analizler ile satış ve dağıtım faaliyelerinizin karlılığını artırabilirsiniz.

TIGER PLUS Kampanya performans ölçümleme özelliği ile kampanyalarınızın satış artırıcı etkilerini güçlendirmenizi ve bu etkileri ölçmenizi sağlar. Müşteri ve ürünlerinize uygun kampanya stratejilerini belirleyip, sonraki kampanyalara yol gösteren analiz sonuçları elde edebilirsiniz.



Müşterilerinizi daha yakından tanıyın, yeni fırsatlar yakalayın.
"Satış Teklif Yönetimi" ile her türlü müşteri bilgisi ve iş ilişkisini tarihçeli olarak takip edip, kuruma özel şablonlar ile otomatik teklif oluşturabilirsiniz. Teklif sözleşmelerini onayladıktan sonra siparişi oluşturup, teklif dosyalarını otomatik Microsoft Word'e aktarabilirsiniz.

TIGER PLUS, kampanyalarınızın satış artırıcı etkilerini güçlendirmenizi ve bu etkileri ölçmenizi sağlar. Müşteri ve ürünlerinize uygun kampanya stratejilerini belirleyip, sonraki kampanyalara yol gösteren analiz sonuçları elde edebilirsiniz.
Satış Konfigürasyon Yönetimi
Satış Teklif Yönetimi
Binlerce ürün içerisinden müşteriniz için en uygun ürünü seçerek müşteri memnuniyetinzi artırın!

"Satış Konfigürasyon Yönetimi" ile satış ekibinizin binlerce ürün alternatifi içerisinden müşteriniz için en doğru ürünü ve fiyatlandırmayı yapmasını sağlayabilirsiniz. Satış ekibiniz TIGER PLUS'ın sunduğu özel arayüz sayesinde müşteri ihtiyaçlarına göre en doğru ürün konfigürasyonunu en kısa sürede, hatasız olarak oluşturur. Tüm varyant veya boyutlara göre eksiksiz olarak ve kısa sürede sipariş girişi sağlarsınız.
Satış Performans Ölçümü
Finansal verilerinizi en iyi şekilde yorumlayarak alacağınız doğru stratejik kararlar ile hem verimliliğinizi artırın hem de büyüme sağlayın!

TIGER PLUS, kritik finansal fonksiyonları ile operasyonel işlemlerin gerçekleşmesini, analiz ve raporlama yeteneği ile doğru bilgiye anında ulaşmanızı sağlar. Stratejik kararlarınız için oluşturduğu güvenilir altyapı ile finansal performansınızı artırır. Mevzuata tam uyum sağlayan TIGER PLUS, artan rekabet ortamının ve küreselleşen ekonominin gereği yeni pazarlara açılan işletmeler için uluslararası operasyonlara da tam destek sağlar.Esnek döviz sistemi ve raporlama yapısı ile uluslararası faaliyetlerinizin takibi ve karlılık analizi konusunda güncel ve doğru bilgi akışı sağlar. Firmanızın alıcı ve satıcı cari hesaplarını, banka, çek ve senet takibini, kredi kartı ve kasa işlemlerini kapsar, nakit akışını yönetir. Ödeme ve tahsilat planı tanımları ise, her tür ihityaca cevap verecek şekilde esnektir. Belirlenen limit ve kurallar çerçevesinde, risk takibinin yapılmasını ve elektronik ortama ihtar gönderimini sağlar.

Ayrıca alınan/verilen teminatların yönetiminin yanı sıra teminata verilen çek, senet, rehin edilen menkul değer ve ipotekler ile diğer teminatların da takibini yapabiliriniz. TIGER PLUS'ın banka kredi takip özelliği, bankalardan aldığınız ticari kredileri etkin bir şekilde izlemenizi sağlar. Banka kredi takip özelliğini kullanarak hem teminat karşılığında, hemde teminatsız olarak aldığınız nakdi kredilerin takibini yapabilirsiniz. Kredi geri ödemesi, bakiye ve kalan borç durumunuzu her an güncel olarak görebilirsiniz. Kredilerinizi sisteminize tanımladıktan sonra her krediye geri ödeme planı bağlayarak, nakit akışınızı takip edebilirsiniz. Kredi geri ödemelerinizi yine sistem üzerinden gerçekleştirebilir ve raporlar üzerinden kredi hareketlerinizi izleyebilirsiniz.
Finans
Mevzuata ve uluslararası muhasebe standartlarına (FAS52, IAS, IFRS) tam uyumlu çalışın!

Genel Muhasebe ile yerel ve raporlama dövizi cinsinden oluşturulan finansal tablo ve raporlar ihtiyaçlarınızı karşılarken, masraf merkezleri ve proje kartları yönetim raporlama amaçlı bilgi yapılanmasını sağlar. Operasyonel işlemler ile muhasebe kayıtları arasında çift yönlü denetim yer alır. Bu sayede, sistem tutarlılığı ve kullanıcı hataları en alt düzeye indirilir.

Grup şirketlerinizin finansal durumunu ve faaliyet sonuçlarını tek merkezden izleyin.

Grup şirketi bazında karlılığınızı, envanterinizi bir bütün olarak görerek, şirketlerinizin tamamına göre nakit akışınızı analiz edebilirsiniz. Bir gruba bağlı işletmeleriniz var ise "Konsolide Tablolar" ile bu işletmelerin aktif, borç, özkaynak, gelir ve giderlerini bir araya getirebilirsiniz. Böylece birden çok işletmenin aktif, pasif, gelir ve giderleri ile gayri nakdi yükümlülüklerini tek bir ortaklığa aitmiş gibi göstererek, topluluğun bir bütün olarak finansal durumu ve faaliyet sonuçları hakkında tasarruf sahiplerine, yatırımcılara, denetim mercilerine ve ilgili diğer kişilere bilgi verebilirsiniz.
Genel Muhasebe
Dış ticaret gücünüzü artırın, global ticarette yerinizi alın!

Dış Ticaret ile işlemlerinizi, daha etkin, daha verimli ve kanunun gerektirdiği yükümlülüklere uygun olarak izleyebilirsiniz.

İşletmenizi muhasebe, finans, satın alma, satış ve dağıtım gibi diğer süreçleri ile uyumlu ve tam entegre olarak çalışmasını sağlayabilirsiniz.
Dış Ticaret
Verimli insan gücü ile misyon ve hedeflerinize ulaşın, iş gücü maliyetlerinizi azaltın!

TIGER PLUS ile entegre çalışabilen LOGO İK, kapsamlı ve tüm ihtiyaçlara kolaylıkla cevap verebilen esnek yapısı ile insan kaynakları çalışanlarının ofis yükünü azaltır; çok çeşitli analizler sunarak, yöneticilere taktik ve stratejik kararlarda yön gösterir.
İnsan Kaynakları
5 dakikada tam entegre web sitenizi oluşturun, yeni satış fırsatları ve avantajlardan yararlanın.

"Webmaster" ile hazırlayacağınız web sitesine, TIGER PLUS'da kayıtlı firma tanımlarını, ürün bilgilerini ve finansal tabloları aktarabilirsiniz. Hazır tasarımlardan birini seçerek oluşturacağınız web sitesine; firmanız ile ilgili bilgileri, duyuruları, kampanyaları ve referansları yerleştirebilirsiniz. Web siteniz TIGER PLUS ile tam entegre çalıştığı için, tüm bilgilerinizin tek tuşla güncelliğini sağlayabilirsiniz. Web sayfanızın yer alacağı Türkiye'nin en önemli iş dünyası portalı www.diyalogo.com sizi yepyeni bir iş dünyası ile tanıştırarak farklı olanaklar sunacaktır. Bu sayede binlerce firma ile iş ve ilişki geliştirme fırsatı bulabilir, aynı zamanda işinizi internete taşıyabilirsiniz.

Şirket sınırlarınızı kaldırın, internetin gücünden yararlanarak bilgiye her yerden ulaşın!

"TIGER PLUS Web", TIGER PLUS'ın özelliklerini güvenli ve hızlı bir şekilde web üzerinden gerçekleştirilmesine olanak sağlayan bir geliştirme platformudur. TIGER PLUS Web, merkez ve şube yapıları için bilgi ve rapor konsolidasyonu sağlamakta, bayi otomasyonu ve B2C için güvenli bir platform sunmaktadır.

TIGER PLUS Web ile firma dışındayken web üzerinden raporlama yapabilir, veri alışverişinde bulunabilirsiniz. Örneğin; bayilerinizin web üzerinden sipariş girişi yapmasını, müşterilerinizin mutabakat yapıp ekstrelerini almalarını, verdikleri siparişler varsa bunların son durumlarını izlemelerini sağlayabilirsiniz.
Uyarlama Araçları
Tiger Plus WEB
TIGER PLUS ile size özle ihtiyaçlar için kolay ve ekonomik çözümlere sahip olun!

LOGO Çözüm Ortakları, LOGO'nun geliştirmiş olduğu "Object Designer ve Logo Objects" uyarlama araçlarını kullanarak hızlı, tam entegre, ekonomik, görsel ve işlevsel uyarlamalar gerçekleştirmektedirler. Bu sayede sadece size özel ihtiyaçlarınızın yanı sıra, sektörünüze özel çözümleri de kolaylıkla uygulamaya alabilirsiniz. Örneğin; hastane otomasyonu, gıda, tekstil, otomotiv yan sanayi, depo yönetimi veya personel devam kontrol sistemleri gibi pek çok farklı çözüm TIGER PLUS ile tam entegre çalışmaktadır.
Webmaster
Raporları nasıl alacağınıza siz karar verin
Yönetim Karar Destek Sistemleri
Güçlü ve zayıf yönlerinizi bilmek, fırsat ve tehditlere hazırlıklı olmak için verilerinizi farklı açılardan analiz edin. TIGER PLUS, her departmanın ihtiyaç duyduğu güncel ve stratejik bilgileri hızla alabileceğiniz pek çok raporlama olanağı sunmaktadır. En verimli tedarikçi, en başarılı satış elemanı, SGK'ya ödenmesi gereken primler, nakit akışı, ciro, maliyetler, satış trendleri ve mevsimsellik, stoklardaki son kullanma tarihi yaklaşan ürün miktarı gibi pek çok konuda çalışanların alabileceği ve çıktıları üzerinde analiz yapabilecekleri 300'ü aşkın rapor kullanımınızda olacaktır. Rapor, fatura, sipariş vb. dökümanları, Html, MS Excel, pdf ve benzeri formatlarda gönderebilirsiniz.

Etkin kararlar için karmaşık veriler üzerinde çalışmayın,
kolay analiz için sadece değerlendireceğiniz kriterleri seçin!
LOGO Pivot Tablo sürükle bırak özelliği ile satır ve sütunlara yerleştireceğiniz sınırsız sayıda veriye göre rapor almanızı ve aldığınız rapor kriterlerini değiştirerek elinizdeki bilgiyi farklı açılardan analiz etmenizi sağlar. Firmanızın anlık durumunu analiz etmek, eski durumunuzla karşılaştırmak ve en doğru kararı almak için saniyeler sizin için yeterli olacaktır. Raporlarınızın içerisinde yer alan yüzlerce belki binlerce bilgiyi, istediğiniz boyutlarda, görmek istediğiniz biçimde yerleştirip, analizlerinizi daha etkin biçimde yapabilirsiniz.

Size özel bir raporu çok hızlı hazırlayın!
TIGER PLUS, veritabanındaki her türlü bilgiye sorgulama cümleleri ile ulaşabilme ve sonuçları TIGER PLUS rapor formatında alabilme imkanı sağlar. Programlama bilgisi ve veritabanı tecrübesi bulunan ileri seviye kullanıcılar, işletmenize maliyet getirmeden, çok esnek raporlar tasarlama yeteneği kazanırlar. Tanımladığınız raporları TIGER PLUS menüsüne kolayca ekleyerek yetki dahilinde kullanıma alabilirsiniz.

Yönetim Karar Destek Sistemleri ile büyük resmi hiç kaybetmeyin!
Navigator Plus yöneticilerin TIGER PLUS ekranları arasında dolaşmaya gerek duymadan, sistemdeki bilgilere "on-line" ulaşmalarını ve istedikleri raporları tablo ve grafik şeklinde güncel olarak almalarını sağlar. Bu sayede şirketinizin geleceğine ait kararları zamanında ve doğru olarak alma imkanına sahip olursunuz. Çok sayıda bilginin çok hızlı bir şekilde raporlanmasına yönelik geliştirilmiş bu araç, bilgiyi mevcut işleyişe en uygun şekilde toparlayarak kolay, çabuk ve esnek analizler yapmanızı sağlar, bilgiyi hedefleriniz doğrultusunda faydaya çevirir.
TIGER PLUS raporları üzerinde; renk, font, gibi görsel pek çok değişiklik yapabilir, şirket logosu gibi işler için çizim ve grafikleri kullanabilir, kolonları silebilir veya alanları kolonlara ekleyebilir, yeni filtreler tanımlayarak değişik sorgulamalar oluşturabilirsiniz. Zengin formül kullanımı ile; sistemde tutulan alanlara yeni alanlar ekleyebilir, yeni rapor bölüm ve gruplama kriterleri yaratabilir, bu kriterlere göre ara ve dip toplamlar alabilirsiniz. Ayrıca e-posta ile bir başka kullanıcıya rapor, fatura, sipariş vb dökümanları Html, MS Excel, pdf ve benzeri formatlarda gönderebilirsiniz.
Microsoft SQL Server
Yazılım/Donanım Gereksinimleri :
Sunucu:
Donanım
• Intel ve Intel uyumlu işlemci (Tavsiye edilen 1-5 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri
işlemci, 1,5 GB ve üzeri bellek. 6-10 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri işlemci, 2 GB
bellek. 11-20 kullanıcı için çift işlemcili Intel Xeon Dual Core 2.x ve üzeri, 3 GB bellek. 21-
50 kullanıcı arası en az çift işlemcili Intel Xeon Dual Core ve 4 GB bellek. 51 kullanıcı ve
üzeri en az 2 islemcili Intel Xeon Quad Core 2.x ve üzeri, 8 GB bellek.
• 10 GB ve üzeri boş sabit disk alanı
• DVD Rom sürücüsü
*** Disk sistemi için pil yedeklemeli, yüksek ön bellekli (512 MB ve üstü) RAID control kartı ve
RAID seviyesi olarak, RAID 5 veya RAID 1 + 0 tercih edilmelidir. 100 kullanıcı ve üzerindeki
sistemlerde Fiber Channel SCSI SAN Storage önerilir.
*** Sunucu üzerinde, tüm disk yedeğini alabilecek kapasitede yedekleme ünitesi bulunmalıdır.
(DAT, DLT, DTO, LTO vs.)
*** Donanım gereksinimleri sadece Logo uygulaması içindir. Ek uygulamalar ayrıca
değerlendirilmelidir.
Yazılım
• MS SQL Server 2005 Service Pack 3 veya MS SQL Server 2008 Service Pack 1 veya MS
SQL Server 2008 R2
• MS Windows 2003 Service Pack 2 ve üzeri
• MS Internet Explorer 6 ve üzeri
*** SQL Server 2005/2008 Express Edition en fazla 1 CPU, 1 GB bellek ve 4 GB boyutundaki
veritabanlarını destekler. 2008 R2 Express Edition en fazla 1 CPU, 1 GB bellek ve 10 GB
boyutundaki veritabanlarını destekler.
*** Sunucu üzerinde bir baska “server” uygulaması (örn. Microsoft Exchange Server)
çalıstırılmamalıdır. Bu tip uygulamalar için ayrı bir sunucu kullanılmalıdır.
İstemci:
Donanım
• Intel ve Intel uyumlu işlemci (Tavsiye edilen Pentium IV 3.0 GHz ve üzeri)
• En az 512 MB Bellek (Tavsiye edilen 1024 MB ve üzeri)
Yazılım
• MS Windows XP Professional ve üzeri (Windows XP/2003/Vista/Windows 7)
*** Ağ ortamında isletim sistemlerinin “Starter” sürümü kullanılamaz. “Home” sürümlerinin
kullanılması tavsiye edilmez.

ORACLE
Yazılım/Donanım Gereksinimleri (INTEL):
Sunucu:
Donanım
• Intel ve Intel uyumlu işlemci (Tavsiye edilen 1-5 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri
islemci, 1,5 GB ve üzeri bellek. 6-10 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri islemci, 2 GB
bellek. 11-20 kullanıcı için çift işlemcili Intel Xeon Dual Core 2.x ve üzeri, 3 GB bellek. 21-
50 kullanıcı arası en az çift işlemcili Intel Xeon Dual Core ve 4 GB bellek. 51 kullanıcı ve
üzeri en az 2 islemcili Intel Xeon Quad Core 2.x ve üzeri, 8 GB bellek.
• 10 GB ve üzeri boş sabit disk alanı
• DVD Rom sürücüsü
*** Disk sistemi için pil yedeklemeli, yüksek ön bellekli (512 MB ve üstü) RAID control kartı ve
RAID seviyesi olarak, RAID 5 veya RAID 1 + 0 tercih edilmelidir. 100 kullanıcı ve üzerindeki
sistemlerde Fiber Channel SCSI SAN Storage önerilir.
*** Sunucu üzerinde, tüm disk yedeğini alabilecek kapasitede yedekleme ünitesi bulunmalıdır.
(DAT, DLT, DTO, LTO vs.)
*** Donanım gereksinimleri sadece Logo uygulaması içindir. Ek uygulamalar ayrıca
değerlendirilmelidir.
Yazılım
• Oracle 10G R2 ve üzeri (Oracle tarafından desteklenen tüm isletim sistemleri desteklenir.
Intel dısındaki ortamlar için Logo’ dan ayrıca bilgi alınabilir.)
• MS Windows 2003 Service Pack 2 ve üzeri
• MS Internet Explorer 6 ve üzeri
*** Sunucu üzerinde bir baska “server” uygulaması (örn. Microsoft Exchange Server)
çalıstırılmamalıdır. Bu tip uygulamalar için ayrı bir sunucu kullanılmalıdır.
*** Sunucu tarafında Oracle tarafından desteklenen tüm isletim sistemi (Unix/Linux vs.) ve
ortamlar Logo’ nun Oracle ürünleri tarafından da desteklenmektedir. Sistem gereksinimleri için
Logo veritabanı uzmanları ile görüsülmelidir.
İstemci:
Donanım
• Intel ve Intel uyumlu islemci (Tavsiye edilen Pentium IV 3.0 GHz ve üzeri)
• En az 512 MB Bellek (Tavsiye edilen 1024 MB ve üzeri)
Yazılım
• MS Windows XP Professional ve üzeri (Windows XP/2003/Vista/Windows 7)
*** Ağ ortamında isletim sistemlerinin “Starter” sürümü kullanılamaz. “Home” sürümlerinin
kullanılması tavsiye edilmez.
• Oracle istemci yazılımı (10G R2 ve üzeri)
• Oracle OLE DB sürücüsü (10G R2 ve üzeri)
SİSTEM İHTİYAÇLARI
Uzaktan erisim için gerekli donanım ve yazılım ihtiyacı
Logo uygulamalarının uzaktan kullanımı için Windows Terminal Services kullanılmaktadır.
Windows 2003 / 2008 Terminal Service
Donanım
Sunucu
• Intel ve Intel uyumlu işlemci (Tavsiye edilen 1-5 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri
işlemci, 1 GB ve üzeri bellek. 6-10 kullanıcı için Intel Xeon 3.x GHz ve üzeri işlemci, 2 GB
bellek. 11-20 kullanıcı için çift işlemcili Intel Xeon Dual Core 2.x ve üzeri, 4 GB bellek. 21-
50 kullanıcı arası en az çift işlemcili Intel Xeon Dual Core ve 8 GB bellek. 50 kullanıcı
üzerindeki sistemlerde ikinci Terminal Services sunucusu kullanılması tavsiye edilir.
İstemci
• Intel veya Intel uyumlu islemci (Tavsiye edilen Pentium IV ve üstü islemci, 256 MB Ram
veya Thin Client)
*** İstemci tarafında kullanılacak makinenin CPU performansından daha çok ekran
kartı ve monitör performansı önemlidir. Ekran çözünürlüğü en az 1024 * 768 ve
“16 Bit” renk destekli olmalıdır.
*** Logo uygulamasının çalısacağı veritabanı sunucusu için ayrı bir makine
kullanılmalıdır.
*** Kullanıcı basına en az 32 kbps hat hızı olmalıdır.
Yazılım
Sunucu
• Microsoft Windows 2003 / 2008 Terminal Services
İstemci
• MS Windows XP ve üzeri (Windows 2003/2008/Vista/Windows 7)
• Oracle İstemci Yazılımı (10G R2 ve üzeri)
• Oracle OLE DB Sürücüsü (10G R2 ve üzeri)
Standart ve Modüler Özellikler
STANDART:
Malzeme Yönetimi
Duran Varlık Yönetimi
Talep Yönetimi
Satınalma Yönetimi
Satış Yönetimi
Finans Yönetimi
Muhasebe Yönetimi
Hızlı Üretim
İşlem Dövizi
Raporlama Dövizi
GO Garanti
Enflasyon Muhasebesi
Ek Vergi (ÖİV, ÖTV)

OPSİYONEL :
Dağıtım Yönetimi
Navigator
Perakende
Konfigürasyon
Yönetimi
Teklif Yönetimi
Mali Konsolid.
Dış Ticaret
POS Genius Entegrasyonu
FDA
B2B, B2C
Excel Plug-in
Bordro Plus
  • Tiger Plus maksimum 51 kullanıcıya kadar kulanılmaktadır. Bu sayının üzerinde kullanıcıya sahip olanların Tiger Enterprise kullanmaları gerekmektedir.
  • Tiger ve Tiger2’yi Üretim + Maliyet Muhasebesi ile kullanan firmaların, Tiger Enterprise’a geçmeleri gerekmektedir.
Ana Sayfa   |   Çözümler   |   Çözüm Ortaklarımız   |  İrtibat                 Gazi Kurumsal Yazılım Donanım Teknolojileri San.Tic.Ltd.Şti. Tel: 0224 453 3745
                                                                                                              Faks: 0224 453 3746 Nilüfer / BURSA Tüm hakları saklıdır. Gazi Bilişim'e Aittir.
Gazi Bilişim Bursa