NEDEN DİJİTAL DÖNÜŞÜM ?

Dijital Dönüşüm, bilgi teknolojilerini kullanarak bireylerin ve kurumların faaliyetlerinin hızla, para ve zaman tasarrufu sağlayarak dijital ortama taşınması olarak tanımlanabilir.

Haberleşmeden alışverişe, finansal hizmetlerden eğlenceye kadar gündelik alışkanlıklarımızı değiştiren dijital dönüşüm, iş hayatını da farklılaştırıyor. Şirketler dijital dönüşümle hem bilgiyi dijital ortama aktarmanın rahatlığını yaşıyor hem de maliyet ve zaman avantajlarıyla verimlerini artırıyor.
Logo-Dijital-Dönüşüm
Gazi-Bilişim
e-Fatura çok daha hızlıdır. Aynı anda karşı tarafa ulaştırılır. Güvenlidir. Yolda, postada, kargoda kaybolmaz.

Elektronik ortamda e-Logo güvencesiyle iletilir. Çok daha ucuzdur. Kağıt, kartuş, kargo masrafı yoktur. %60’a varan tasarruf avantajı sağlar.

Kolaydır. Arşivleme derdiyle uğraşmazsınız sizin için entegratörünüzde 10 yıl boyunca saklanır. Doğaya saygılıdır.
e-FATURAYLA ŞİRKETİNİZİ GELECEĞE TAŞIYIN!
Logo ERP çözümleri, bir işletmenin Muhasebe ve Finans Yönetimi, Üretim Yönetimi, Malzeme Yönetimi, Bütçe Yönetimi, Proje Yönetimi, Üretim Planlama, MRP, Kalite Kontrol, İzlenebilirlik, Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Talep Yönetimi, Tedarik Zinciri Yönetimi ve Dış Ticaret Yönetimi gibi tüm fonksiyonlarını ve müşteriler, iş ortakları ve tedarikçilerinden oluşan tüm ekosistemini etkin yönetme becerisine ve gelişmiş entegrasyon yeteneklerine sahiptir.
İşletmenizin İhtiyaçlarına Uygun ERP Çözümleri
TigerWings
QDMS
QDMS – Entegre Yönetim Sistemi; kuruluşların sahip olduğu yönetim sistemi standartlarının gerektirdiği faaliyetlerin otomasyonu amacıyla geliştirilmiştir. Her türlü yönetim sistemi standardının öngördüğü dokümantasyon altyapısını oluşturarak ilişkili tüm faaliyetlerin yürütülmesine ve takibine olanak sağlayan modüler bir uygulamadır.
Modüller:

  • Doküman Yönetimi
  • Uygunsuzluk ve Düzeltici Faaliyetler
  • İç Müşteri Şikayetleri
  • Dış Müşteri Şikayetleri
  • Denetim
  • Anket
  • Genel Aksiyon ve YGG
  • Eğitim
  • Kalibrasyon
  • Öneri Sistemi
  • Süreç Performans Yönetimi
  • İSG Risk Değerlendirme
  • Çevre
  • BT Varlık Yönetimi
  • Süreç / Kurumsal Risk Yönetimi
  • Olay Bildirimi
  • Malzeme Güvenlik Bilgi Formu(MSDS)
  • FMEA
  • Mobile Denetim Modülü
  • Çağrı Merkezi
  • İç Kontrol Risk Yönetimi
  • Süreç Yönetimi/Modelleme
  • Kişişel Koruyucu ve Zimmet Takibi
  • Periyodik ve İşbaşı Muayene Takibi
  • Ortam ve Sayaç Ölçümleri ve Takibi
  • Tatbikat ve Acil Durum Yönetimi
  • Çalışma izin yönetimi

BOYS
Bakım Yönetimi:

  • Periyodik Bakım
  • Planlı Bakım
  • Arızi Bakım
  • Otonom Bakım
  • Kestirimci Bakım
  • Sözleşme Takibi
  • Satış Sonrası Servis

Varlık Yönetimi:

  • Varlık Ağacı
  • Ekipman Verimliliği
  • Ekipman Ömrü
  • Garanti Takibi
  • MTBF ve MTTR
  • Barkod ve RFID
  • Yasal Takip
  • Bütçe ve Hedef
  • Hurda- Hibe Takibi
  • Tesis Yönetimi
Malzeme Yönetimi:

  • Talep Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • Sanal Ambar Yönetimi
  • Min. Max. Uyarımı
  • Tedarikçi Yönetimi
  • Tedarikçi Değerlendirme
  • Raf Ömrü Takibi
Satınalma Yönetimi:

  • Talep
  • Teklif İsteme
  • Teklif Oluşturma
  • Teklif Onay Süreci
  • Min. Max. Uyarımı
  • Sipariş ve Sözleşme
  • Teslim Tesellüm
Enerji Yönetimi:

  • Sayaç Pano Tüketimi
  • Tüketim Değerleri İzleme
  • Planlanan Tüketim Analizi
  • Gerçekleşen Tüketim Analizi
  • Grafiksel Analiz
  • Dashboard

BOYSWEB ile TPM ( Total Productive Maintenance)
  • Hızlı, doğru raporlama ve karar destek bilgisi üretilmesi
  • Arızaya müdahale süresinde azalma
  • Bakım kontrollerinin iyi yapılması sonucu daha kaliteli üretim
  • Bakım maliyetlerinin azalmasından dolayı ürün maliyetlerinin düşmesi
  • Bakım ekiplerinin planlı ve kontrollü yönetilmesi
  • Denetimlerde bakım açısından şirketin, olumlu vizyon sunması
  • Personelin işletmeye kolay entegrasyonu
  • Bakım maliyetlerinde azalma
  • Envanter / yedek parça stok maliyetlerinde azalma
  • Ekipman satın almalarında azalma
  • İşgücü verimliliğinde artış, işgücü maliyetlerinde azalma
  • Garanti kapsamındaki işlerin düzenli takibi ile servis maliyetlerinde azalma
LOGO MOBILE SALES
SAHA SATIŞ - ONLINE SİPARİŞ - BAYİİ MÜŞTERİ ENTEGRASYONU B2B B2C
Logo GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise ile %100 uyumlu ve Tam Entegre
Android Akıllı Telefon, Tablet, El Terminali kullanımı
Temel Modüller
Soğuk Satış, Sipariş (Ürün Listeden Seçim, Sipariş Form Tasarımı, Hızlı Sipariş, Barkodla Ürün Seçimi, Barkodla Cari Hesap Seçimi, Logo fiyat kartlarıyla %100 uyum, Cari Hesap-Satıcı Bağlantısı, Rota, Sipariş genelinde indirim, Malzeme İndirimi, İndirim Kartı, Oranı ve İndirim Tutarı, Ödeme Planı Kuralları, Kullanıcı Bazlı Ambar Belirleme/Seçim, Bilgi Giriş Alan İzin Verme/Yasaklama, Dövizli Çalışma, Sipariş Rezerve, Detaylı Kullanıcı Yetkilendirme, Sipariş Kayıtta e-mail gönderimi, Çek Ortalama Vade Hesabı, Yeni Müşteri Girişi, Karma Koli Desteği), Fatura, Tahsilat (Nakit-Çek-Senet-Kredi Kartı), İade, Anket (Anket Cevapları Tanımlama, Anket Sonuç İstatistiksel Rapor, Anket Raporu)
Deponuzda ve Üretimde İşinize Hız Katın !

Tüm işlemler online yapıldığı için bilgi aktarma, gönderme, entegrasyon vb. işlem adımları bulunmamaktadır. Doğrudan LOGO veritabanına bağlı olarak çalışır.
Daha Verimli Depo Süreçleri
  • Barkodlu el terminali sayesinde insan gücü ile yürütülen tüm süreçlerde iyileştirme sağladığı gibi depo personeli değişim maliyetlerini düşürür. Logo Neon, mal yerleştirme, mal sevkiyatı gibi fiziki operasyonlarınızı hızlandırarak zaman ve işçilik tasarrufu sağlar.

Depo Süreçlerinde Takip Kolaylığı
  • Logo Neon / Ocean bir çok sektörde kritik olan Seri / Lot no, son kullanma tarihi, parti gibi bilgileri kayıt altına alarak kolaylıkla izlenebilirliklerini sağlar. Üretim aşamalarınız ve üretiminiz sonunda mamül üretiminlerinizi el terminalleriyle kayıt altına almanızı sağlayan Logo Neon, ara stokları ve anlık üretim emrinize karşılık üretim miktarlarını izlemenizi sağlar.

Baştan Uca Optimum Yönetim
  • Siparişin, irsaliyenin ve faturanın karşılaştırılmasını sağlayarak hataların önüne geçen Logo Neon, hatalı malların sayımını ve tespitini kolaylaştırır. El terminalleriyle barkod okutma özelliği sayesinde depo sayım işlemlerinizi kolaylaştırır. Ayrıca, kayıtlı stoklarınız ve stok sayım verileriniz arasındaki tutarsızlıkları tespit ederek, sayım fark fişlerinizi otomatik olarak oluşturur.

Hızlı ve Avantajlı Çözüm
  • Elektronik ihracatçılar, antrepo kullanan işletmeler için geliştirilmiş algoritmalarıyla Logo Neon işçiliklerde büyük kazanç sağlar. Millileştirme ve operasyon fişleriyle yapılan hareketleri kontrollü ve hatasız hale getirir. Medikal ve ilaç sektöründeki karekodları hazır çözebilen Logo Neon, 2D (iki boyutlu barkod) ve karekodlar içinde bulunan barkodları çözümleme yeteneği sayesinde barkodların içerdigi bilgileri otomatik çözümlendirir.

LogoMind
LOGO MIND INSIGHT (powered by Qlik) İŞ ANALİTİĞİ ÜRÜNÜ, HERKESİN SEZGİLERİ İLE ARAŞTIRMA VE KEŞİF YAPMASINI SAĞLAYAN ÇOK ÇEŞİTLİ ESNEK VE İNTERAKTİF GÖRSELLER OLUŞTURABİLECEĞİ YENİ NESİL SELF SERVİS VERİ GÖRSELLEŞTİRME ARACIDIR. LOGO ÜRÜN AİLESİ VERİTABANLARINI, İŞ/ÇÖZÜM ORTAKLARI’NIN LOGO ÜRÜN AİLELERİ İÇİN GELİŞTİRDİĞİ UYGULAMALARIN VERİTABANLARINI VE MS EXCEL BAĞLANTISINI DESTEKLER.




LOGO MIND INSIGHT, QLIK FİRMASININ İKİNCİ NESİL KANITLANMIŞ PATENTLİ TEKNOLOJİSİ, QIX ASSOCIATIVE DATA INDEXING  MOTORU ÜZERİNE KURULMUŞTUR. ASSOCIATIVE DATA INDEXING, KULLANICILARIN HİYERARŞİK VEYA SORGU TABANLI YAKLAŞIMLARDA GİZLİ KALABİLECEK FARKLI KAYNAKLARDAKİ VERİ İLİŞKİLERİNİ KEŞFETMELERİNE OLANAK SAĞLAR.




LOGO MIND INSIGHT SEZGİSEL ARAŞTIRMA, AKILLI ARAMA VE AKILLI GÖRSELLEŞTİRME SAYESİNDE DAHA HIZLI VE DERİNLEMESİNE ANALİZ SAĞLAR, VERİ AKTARIMI VE MOBİLİTE SAYESİNDE BİLGİ PAYLAŞIMINI ARTIRIR. EK OLARAK, KURUMSAL BİLGİ YÖNETİMİ ÖZELLİKLERİ İLE DOĞRULUK VE GÜVENİLİRLİĞİ DESTEKLER.




LOGO MIND INSIGHT, SELF SERVİS VERİ KEŞFİNİ YENİ BİR NOKTAYA GETİREREK, İŞLETMELERİ DAHA FAZLA BİLGİYE VE DAHA  HIZLI ETKİ - TEPKİ YETENEĞİNE SAHİP OLACAĞI YENİ BİR GÜÇ VE ESNEKLİK DÜZEYİNE TAŞIYARAK HERKESİN İÇİNDEKİ İŞ ANALİSTİNİ ORTAYA ÇIKARIR.




HER SEVİYEDEKİ KULLANICI İÇİN ESNEK, MODERN VE SELF-SERVİS DATA GÖRSELLEŞTİRME VE KEŞİF ÇÖZÜMÜ SUNAR. BÖYLECE IT ORGANİZASYONLARININ BU SÜREÇLERİN YÖNETİMİ İÇİN ÇABA HARCAMALARINA GEREK KALMAZ. SADECE TÜKETİM, KEŞİF, ANALİZ, GÖRSEL OLUŞTURMA YA DA İŞ BİRLİĞİNİN YANISIRA LOGO MIND INSIGHT HERKESİN İNİSİYATİF ALMASI İÇİN GEREKLİ OLAN GELİŞMİŞ ÖZELLİKLERİ SAĞLAR.
eFatura
Demo Talebi
Demo Talebi
Demo Talebi
Demo Talebi
Demo Talebi
e-Defter
ISG -  IBYS
KVKK
e-Mutabakat
Teklif Demo İstiyorum
BimserEba
Demo Teklif İstiyorum
Güçlü ve Esnek Entegrasyon Kabiliyeti

  • Mevcut operasyonel sistemlerle kuvvetli entegrasyon

  • LOGO, Netsis, SAP, AXAPTA, Oracle gibi önde gelen ERP sistemleriyle kolay ve hızlı entegrasyon imkanı

  • Kurumsal portallar ile web servisleri üzerinden entegrasyon

  • Sharepoint portal ile kuvvetli webpart entegrasyonu

  • ERP sistemlerinin dışında kalan iş süreçlerinin ERP sistemlerine entegre edilmesi

  • Kağıt üzerinde takip edilen iş süreçlerinin elektronik ortamda yönetilmesi

  • Elektronik ortamda mevcut operasyonel sistemlerle iletişim sayesinde hatalı veri girişinin engellenmesi
EBA DASHBOARD

  • Kompleks veri yapılarının kolay raporlanabilmesi

  • Karmaşık raporların görsel öğelerle sade ve basit gösterimi

  • Rapor sonuçları üzerinden kolay analiz imkanı

  • Kolay ve hızlı tasarım ile anında iş ihtiyaçlarına yönelik görsel raporların oluşturulabilmesi

  • Geniş veri kaynağı desteği ile tüm operasyonel sistemlerden gelen dataların konsolidasyonu
İş Akışı Yönetim Sistemi’nin Yararları

  • İş süreçlerinin hızlı bir şekilde elektronik ortamda otomasyonu

  • Kurumsal uygulamalarla hızlı ve kolay entegrasyon

  • Süreç maliyetlerinin azalması

  • Süreç odaklı iş yapma anlayışı

  • İş süreçlerinin standarizasyonu

  • İş süreçlerinde takip edilebilirlik

  • Sürükle bırak teknolojisi

  • Minimum kod yazım ihtiyacı
Mobile-Sales
Bimser
LogoYazılım
EFQM
IATF 16949
e-Arşiv
e-İrsaliye
GAZİ KURUMSAL YAZILIM DONANIM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ SAN.TİC.LTD.ŞTİ

Adres        : Altınşehir Mah. 324. Sokak Atalaykent1 Sitesi C Blok No:17 Nilüfer - Bursa - Türkiye

Tel            : 0224 453 37 45

Faks          : 0224 453 37 46

eposta        : info@gazibilisim.com.tr
Ad Soyad

Firma


Konu


Mesajınız
BİZE YAZIN
Tel: 0224 453 37 45 info@gazibilisim.com.tr
ANA SAYFA      |       ÇÖZÜMLER      |        E-ÇÖZÜMLER       |        HAKKIMIZDA     |        BİZE ULAŞIN
J-Platform